Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.
W pewnych niszowych kategoriach stawka CPC 0,55 zł jest zdecydowanie za duża, przez co kampania zostaje „przepalona” w kilka minut. Sugeruję zmniejszenie stawki minimalnej przynajmniej w niektórych k...
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.
W pewnych niszowych kategoriach stawka CPC 0,55 zł jest zdecydowanie za duża, przez co kampania zostaje „przepalona” w kilka minut. Sugeruję zmniejszenie stawki minimalnej przynajmniej w niektórych k...
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
W pewnych niszowych kategoriach stawka CPC 0,55 zł jest zdecydowanie za duża, przez co kampania zostaje „przepalona” w kilka minut. Sugeruję zmniejszenie stawki minimalnej przynajmniej w niektórych k...
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
W pewnych niszowych kategoriach stawka CPC 0,55 zł jest zdecydowanie za duża, przez co kampania zostaje „przepalona” w kilka minut. Sugeruję zmniejszenie stawki minimalnej przynajmniej w niektórych k...
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.